Saturday, April 30, 2011

Meriahuollss!!!

Eh eh....Entry nih bukan nak citer pasal blog Kak Senduk taw!!! Tapi nak sambung pasal citer gi course seksiteri tu ari!!! Gambo di atas, di ambil waktu minum pagi.  Baru lepas ngantok dan conteng2 buku pasal busan.  Sila refer entry di SINI.  Ekekekeke....

Eh koang, jangan tatawu, course kali nih gempaks sangat!! Seksiteri dari Uganda dan India pon join jugek taw!! Giler dahsyat!!! Bagus btoi bos dewang tu kan? Leh kasik travel jejauh!!! Huhuhu.... Nak jugek pelisssssssssss....

Dan yang lagik besh, consultant siap kasik gambo reramai pada petang last day course tu!! Owh, teruja amet!!! 200++ participant yang join course nih taw!!!  Aku rasa bertuah sebab terpilih untuk join course nih!!  Sangat2 rekemen untuk rakan2 yang lain jugek untuk join! Tapi mahal skek la bayarannya (untuk kita yang keje kuli nih kan).... Kena pandai kawtim la dengan bos koang nanti k?

Ehem! Ehem! Kenal tak sapo yang bergambo dengan aku tu?? Eh, tak kenal??  Dia la Dr. Tengku Naufal, peguam syarie yang juga merangkap peguam untuk Fahrin Ahmad satu ketika dulu.  Dia juga salah soang speaker yang hebat!!! Giler kerakar tapi sangat banyak input yang aku perolehi hoccay!!!!  Mujur dah kawen dan ada anak 2, kalo tak, mau aku terjatoh chenta sama dia! *gediks* Eh, kalo nak kagum2, admire2 gitu2 jek, takpe kan kan kan?? Hikss.. *tetap gatai!*

Eh korang!!! 28 April 2011 merupakan hari paling bertuah yang buatkan aku rasa sangat2 hepi la...

Tapi aku tanak citer dalam entry nih lagik.  Esok2 la aku sambung, apa yang buatkan aku rasa sangat2 bertuah tu ek ek ek???  *taktik nak drag entry sebab ketandusan idea sebenarnya....ngee*

Pssttt... Dah ada hadiah untuk Hari Ibu nanti? Kalo belum ada, pe kata koang hadiahkan sesuatu yang agak menarik tapi murah, dan koang pon boleh join sekali!! Cuma RM68!! Nak tau lebih lanjut, jom klik kat sini ------> A hectic schedule shud nvr come in between us girls! Check #BeautyFace at #MilkADeal for a double deal

2 orang dah bebel:

zino 30/4/11  

meriah nampak nya tu...

tipahvogue 1/5/11  

sangat2 meriah la uncle! hikssssssssss

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP